piątek, 24 kwietnia 2015

LBA

1. Jaki był twój pierwszy blog?
Hmmm... Chyba o Moviestarplanet (Beznadziejna gra o modzie dla dziewięciolatek) XD
Szczerze mówiąc, to trochę się tego wstydzę, ale no cóż... Czego nie zrobić dla Gal Anonima XD
2. Kto Cię zamówił do jego założenia?
Do założenia tego beznadziejnego bloga namówiła mnie pewna koleżanka. Mimo, że ma teraz 13 lat, nadal w to gra.
[*] Uczcijmy to minutą ciszy. [*]
3. Hermiona i Draco czy Pansy i Draco?
Nie za bardzo lubię Dramione, a Dransy to dla mnie coś obcego... To takie trochę dziwne. (Przepraszam Gal Anonimku :*)
Mimo wszystko odpowiedź to Dransy *\
4. Jaki dom hogwartu byś wybrała?
Co to za pytanie?! :o
SLYTHERIN BISZYS!
5. Jaką postać z HP lubisz najbardziej?
DRACO-MALFOYO-NATORS-FOREVER.
6. Czy nadal masz nadzieję, że pójdziesz do hogwartu, tylko o tobie zapomnieli? XD
Czy to moja wina, że przysłali do mnie Erola? Pewnie się rozbił o okno...
7. Co myślisz o moim opowiadaniu?
Bardzo fajne.
Masz świetny sposób pisania i fajny humor :)
Jak już wcześniej wspomniałam Dransy to dla mnie coś nowego i poprostu nigdy nie wyobrażałam sobie ich razem... No wiesz, przez cały czas nazywałam ją Mopsicą i trudno mi zmienić nastawienie, ale samo opowiadanie genialne :)
Dla ciekawskich czytelników:
http://dracoipansy.blogspot.com/
8. Co myślisz o swoim opowiadaniu?
Beznadziejna kupa głupich pomysłów zszyta słabą nicią dająca mylną całość.
Tak to myślą o moim opowiadaniu XD
9. Wierzysz w magię?
No, a niby w co? Przecież nie w boga! XDD (#SarkazmProEkspert)
10. Co byś wybrała i do czego? Kamień wskrzeszenia, peleryna niewitka czy czarna różdżka?
Czarna różdżka ;_;
11. Śmierciożerstwo czy Zakon Feniksa?
 Jestę śmierciożercoł.


***
Nominuję: MaJAeN
1.Jak dom hogwartu byś wybrała?
2.Ulubiony Parring (Czytelnicy, założymy się że to będzie Snily? XD)
3.Który z huncwotów jest twoim ulubieńcem? 
4.Jakiego koloru promień wydobywałby się z twojej różdżki? (Gdyby tak owa działała XD)
5.Gdybyś musiała wyjść za jednego z tych facetów to kogo byś wybrała? 
*Glizdogon, Harry, Dracon, Pan Riddle, Ronaldo Wesleyo XDD*
6.Co myślisz o moim opowiadaniu?
7.Jak byś je zakończyła? (Gdybyś była na moim miejscu)
8.Jak myślisz co by było gdyby jednak Lily zakochała się w Snape'ie?
9.Jaką postać z Harrego Pottera lubisz najbardziej? 
10. Gdybyś mogła przenieść się do świata magii, to musiałabyś gdzieś zamieszkać. Co byś wybrała? :
-Malfoy Manor,
-Privet Drive,
-Norę,
-Jeden z domów wynajętych przez Slughorna.
-Chatka Hagrida


 Powodzonka ^^

5 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedź :*

    Ej,ej,ej nie mów tak o swoim blogu... mi się on podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawisz coś na drugiego lub tego bloga? Smutno tak troszku :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że TEN blog utkwił w miejscu. Źle rozegrałam ten pół rozdział i zastanawiam się, czy go nie usunąć.
      A ty co o tym sądzisz?
      Jeśli chodzi o NPCU (Nie Pozwolę Ci Umrzeć) to rozdział w fazie przygotowania :)
      Myślę, że na majwókę, ewntalnie trochę później będzie gotowy i do tego będzie dłuższy niż rozdziały na ADL (Allie Draco Love) :3

      Usuń
    2. Mnie tam się podoba ;-)

      Usuń